niedziela, 11 listopada 2012

WYRÓŻNIENIE

Witam zaglądających,Ostatnio otrzymałam dwa wyróżnienia.Bardzo się ucieszyłam.obdarowana zostałam przez  http://dianasiulinska.blogspot.com/ oraz http://ewelinapaluch12.blogspot.com/.    Serdecznie dziękuję.   OTO ZASADY:" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za dobrze wykonane prace.Jest przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwatorów ,co daje możliwość ich rozpowszechniania.Po otrzymaniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby,która Cię nominowała .Następnie Ty nominujesz 11 osób/informujesz  je o tym/oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga ,który Cię nominował."   Oto pytania Diany:                     1. kupione czy zrobione -zrobione    2.książka czy film -film/z braku czasu/     3.kawa czy herbata -kawa       4.miasto czy wieś - wieś     5.spacer czy rower - spacer   6.plaża czy zwiedzanie - zwiedzanie   7.przyjaciel czy znajomy - przyjaciel    8.rajstopy czy skarpetki - skarpetki    9.schody czy winda - winda    10.włosy lużno czy spięte - spięte  11.Światło świec czy ciepło kominka - kominek.            A to pytania Ewelinki:         1.Jaki film polecilibyście do obejrzenia - Marley i ja   2.Jak spędzacie wolny czas - notorycznie brakuje mi wolnego czasu    3.Skąd bierzecie inspiracje do własnej twórczości -internet     4.Jakiej słuchacie muzyki -radiowej   5.Jaką potrawę serwujecie niespodziewanym gościom  - lody z dodatkami     6.Gdzie robicie zakupy do swojej twórczości  -  internet   7.Ulubiony kolor - seledynowy   8.Jak lubicie spędzać urlop - w domu   9.wolisz lato czy zimę - lato    10.gdzie nauczyliście sie robić swoje cudeńka  - jestem samoukiem   11.Od jak dawna zajmujecie sie    tym co lubicie robić - od dziecka           A teraz najtrudniejsza rzecz:wszyscy tworzycie piękne rzeczy ,i kogo nominować.Zastanowię się i napiszę w następnym poście.Zyczę spokojnej niedzieli,wypoczywajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate